Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Skapa Pop-up fönster i Javascript

Publicerad 2011-11-05 16:23:03 i BloggTips

SKAPA POP_UP FÖNSTER


Kopiera koden nedan.
Markera koden sen trycker du {Ctrl+c} för och kopiera. Klistra in koden trycker du {Ctrl+v}


<script type="text/javascript">
<!--
// Skapat av, http://jennysmodemix.se
function showPopup(f) {
popupWin = window.open(f, 'popup', 'width=420,height=400,resizable=no,scrollbars=yes')
}
// -->
</script>

<a href="javascript:showPopup('filnamn.htm')">Visa sidan</a>


Kommentarer

Postat av: Siri / The Lion Queen

Publicerad 2011-11-28 18:53:32

TACK!! du räddade min dag - evigt tacksam

puss o kram! :D



bra script har försökt med allt annat!

men detta fungera!

Postat av: yasmine

Publicerad 2011-12-05 16:45:51

hej har du fått betalt för dina sponsrade inlägg från rakeback? bara undrar för mina har ej kommit

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-03-09 16:07:29

Hej hur gör man för att få en ram runt bloggen men också en separat ram runt menyn.. (se catjas.se) ?Jag tycker det är så sjukt snyggt men har inte hittat nån förklaring på hur :/ Kan du förklara? :D

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela