Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Bonusstegen

Publicerad 2011-07-29 09:45:00 i Annonstips

Ni har väl inte missat bonusstegen hos BeccaDesign




Ju mer du handlar, desto mer får du i bonusstegen.
Bäst av allt är att alla bonusarna läggs till på varandra, så du får bara mer och mer förmåner!

200 kr - Presentkort på 50 kr

Handlar du för 200 kr du ett presentkort till Becca Design värde 50 kr, presentkortet kan du använda nästa gång du handlar hos Becca Design!

400 kr - Fri frakt
När du har kommit upp i 400 kr blir din beställning fraktfri !

600 kr - Hemlig gåva

Handlar du för 600 kr får du med en hemlig present i din beställning.
800 kr - Supersöt Uggleklocka


När du kommit upp i 800 kr då kan du välja att få en ursöt uggleklocka helt gratis - det är enkelt det är bara välja alternativet "Handlat för 800 kr" när du lägger till klockan i kundvagnen, så får du klockan gratis! 




Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-01 19:17:08



Hallå snygging!



Hur har du det?



Jag tänkte höra om du har en färdig grund/mall som jag kan få köpa av dig (utan logga)



Jag använder mig av den här idag ska ändra min hemsida

www.din-livscoach.se



Jag vet inte hur jag vill ha det (ändrar bilder, bakgrund osv själv) med länkar osv. Du kanske har tips :)



Svara gärna till min mail

[email protected]



Kram på dig!!

Postat av: Sandra :)

Publicerad 2011-08-02 19:04:54

vad heter texten som du har i rubriken? :) (typsnittet asså)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela