Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

VINN ögoncreme från Super Glandin

Publicerad 2011-04-05 22:04:00 i Bloggtävlingar


Jag är med och tävlar om denna ögoncreme som motverkar både mörka ringar och påsar under ögonen!
En väl behövd produkt då jag oturligt nog har dragit på mig dessa fula mörka ringar och små påsar sen tonåren. Lider du själv av samma sympton? Har du också tröttnat?
Gå in och tävla ni oxå tävlingen hittar ni hos [Adara]
Lycka till!

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-04-06 17:45:15

En liten fråga, du som verkar kunna det här med design å sånt, när jag förhandsgranskar ett inlägg som jag skrivit, så ser den sidan inte alls ut som dom andra sidorna i min blogg, kommer den att ändra sej själv, lr kan jag göra det? :/

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-06 19:51:17

SV: tack :)



allt bra med dig?

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-04-06 21:22:22

Åh vad kul att du är med och tävlar!! :D Plus att du länkade i bloggen! <3

Lycka till!

Kram

Postat av: Lindberg - Mode för killar

Publicerad 2011-04-06 22:16:25

hejsan, hur står det till idag? :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-07 07:34:23

SV: aa, men nu är det jätte fint väder i GBG :D

var I GBG bor du? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela