Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Vinn valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com

Publicerad 2010-09-21 15:17:38 i Bloggtävlingar



Jag är med och tävlar om en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com.

Tävlingar hittar ni inne hos Prisa.se.
Om jag vinner så skulle jag  gärna vilja vinna Supermodell för en dag,
det vore så fantastisk roligt att få testa på att stå framför kameran,
bli stylad och allt och verkligen känna hur självförtroendet växte.

Populära upplevelser

* SPA-Lyx-Behandling
* Provköra en Lamborghini, Ferrari eller annan supersportbil
* Någon provning (öl, choklad, vin är några möjligheter)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-22 09:01:22

Jag förstår att du kan behöva en självförtroende boost Jenny=) Du har då aldrig haft särskillt bra tankar om dig själv.

Men jag förstår inte vad du menar med att du vill "testa" att stå bakom kameran. Det har du gjort mer än en gång väl??? Eller vet inte alla dina läsare om att du har posat för en kamera tidigare kanske? Jag kan förstå om du inte vill gå ut öppet med det. Porr är kanske inget att vara stolt över.

Fast allt finns ju å andra sidan att läsa om detta på din andra blogg, där skriver du ju öppet om både porrfilmer och alla sena kvällar på strippklubbarna.

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-22 10:56:31

Tack för tipset!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela