Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Skugga vid länken

Publicerad 2010-09-01 22:30:49 i BloggTips

För att få skugga vid en länk som jag har:


Som ni ser så blir en länk rosagrå o lite tjockare.

Det ni ska göra för att få det är att ni klistrar innan koden nedanför till eran stilmall.

KODEN:

text-shadow:0 1px 2px #000000;



Lägg koden i eran stilmall under a:hover som ni ser här under

a:hover {
color:#1E1E1E;
text-decoration:none;
text-shadow:0 1px 2px #000000;
}


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-02 19:30:34

Haha din meny ser helt pukkad ut i min webbläsare XD det är helt grönt där det står hur många som är inne på sidan och hjärtanen är helt upprepade och man ser typ inte vad det står... Det är ingan skugga haller?? ;O

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela