Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag har inte målat nån tavla på väldig län...

Publicerad 2010-09-27 18:26:04 i Allmänt

dsc02848 (MMS)

Jag har inte målat nån tavla på väldig länge. För ja har inte varit tillräckligt kreativ. Förrän igår kväll sent. Ja målar med akryl i vanliga fall gör ja d nu så känns d som att den blir förstörd. .

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-27 19:43:40

Alla har vi våra motgångar. Har det hänt dig något särskilt?

Jag tycker att hennes design blev jättemysig :) Fint gjort!

Postat av: Miss C

Publicerad 2010-09-27 23:05:49

Gillar att måla med akryl, men allra helst målar jag i olja... ^^

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-09-28 10:25:08

Ja! Vad roligt att du börjar måla igen. :-) Kanske färglägga den i datorn då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela