Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Få en värdecheck på 300kr hos Henry Kole

Publicerad 2010-09-24 20:22:24 i Skor




I september är det 1 år sedan Henry Kole grundade företaget i Los Angeles, och i och med det så vill dom fira  detta med en enkelhet - som att ge ut en värdecheck på 300:- till ALLA som är deras kunder.

Så passa på och gå in och bli kund. Och jag tackar ju inte nej till och få köpa deras skor för 300 kr billigare. Jag tycker dom har skit snygga skor. Jag har visat några tidigare som jag självklart fastnade för.


För att få del av värdechecken, skriv ”henrykole1” som kampanjkod i varukorgen.

Erbjudandet gäller tom 27/9 kl 23.00.

HenryKole

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela