Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Vinn en invite till BloggFråga

Publicerad 2010-10-11 13:01:05 i Bloggtävlingar

Jämför priset på olika Webbhotell hos oss.                   



Yes idag har jag fått en del invite som jag kände att jag ville dela med mig utav.

Så jag kör en liten tävlingen.

Vill ni få en invite till BloggFråga gör följande:

Gör ett inlägg på eran blogg om tävlingen, länka sedan till mig. Skriv även i kommentarer att ni givetvis är med i tävlingen.



Ett smart sätt att svara på

BloggFråga är ett smartsätt att svara på dina läsares frågor. Du installerar med enkelhet en modul på din blogg som sen dina läsare kan använda för att ställa frågor till dig.

Du svarar sen på dina läsarfrågor via din profil på BloggFråga och kan själv göra inställningar så att kontot passar dig. Du kan till exempel själv välja om en användare ska kunna vara anonym och vilka frågor du vill svara på.

Tävlingen avslutas på fredag den 15 oktober kl. 20.00

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-17 16:43:46

jag e med! :D ska bar afixa ett inlägg ^^

Postat av: natali

Publicerad 2010-10-18 15:07:09

Gillar din blogg skit nice :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela