Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Adrecord, det moderna affiliatenätverket

Publicerad 2010-10-28 21:00:00 i Sponsrat Inlägg

Nu har det kommit ett NYTT svenskt affiliatenätverk som är nytänkande och tar affiliate-Sverige till en helt ny nivå. När Adrecord AB startade så hade de redan från start över 10 affiliateprogram inom alla möjliga branscher.

Jag har följt Jonnys arbete från idé till lansering och har fått komma med mycket idéer och feedback och jag har inget annat att säga än att jag är grym imponerad på allt från kontrollpanel till verktyg för både affiliates och annonsörer som driver affiliateprogram.

De affiliateprogram som finns idag är följande:
Lilou - Smycken



Chokladbudet - Skicka choklad







Vill du tjäna pengar på att blogga?



Billigt webbhotell från 29 kr / månaden
















Så vill ni oxå prova Registrera din blogg och börja tjäna pengar då tycker jag att ni ska gå och registrera er [här och börja tjäna pengar]

Kommentarer

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-10-28 22:36:02

Hallåj gumman, ha en trevlig kväll du med och låt inte spökena ta dig. ;) Såg ut som trevliga annonser förresten, lite roliga än bantningsmedel och annat skräp.

Postat av: marbie

Publicerad 2010-10-28 22:54:46

tack så mycket, detsamma! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela