Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Gratis bakgrund

Publicerad 2010-10-05 11:09:56 i Pixels/Ikoner

Jag va inne och kolla runt hos Kreativ och såg att hon delade med sig utav några gratis bakgrunder.

Bra ide som jag inte själv kunde motstå

För och ta del av dessa bakgrunder så högerklickar på bilden och välj Visa bild spara bilden och ladda upp den som vanligt genom din blogg.

body {
background:url("ADRESSEN TILL BILDEN") repeat fixed 0 0 white;
margin:20px 20px 0 0;
}









Kommentarer

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-10-05 15:31:19

Vad gulligt att du länkar till mig vännen, tack så mycket. :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela