Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Min sons önskelista - tur man är miljonär=)

Publicerad 2010-11-04 23:57:44 i Mode



Som sagt Ed Hardy är ju bra och inte bara utseendet självklart så känns det ju i plånboken oxå.

Ensamstående med en 11 åring är inte det lättaste när det väl kommer till julafton födelsedagar . . . .  men har jag fixat 11 år tidigare  med mycket mer på önskelistan så ska ju inte detta vara helt omöjligt.

Man får se det som en liten utmaning helt enkelt. Utmaningar är ALLTID bra. för det blir JAG bara STARKARE OCH STARKARE STARKARE utav . . . Och jag är nog inte långt ifrån att kunna besegra precis vad som helt, så fort min jobbiga hosta vill försvinna.

Jag är van jag har bara haft stora och många motgångar under hela livet, och det är en väg som jag själv valde och vandra, inte alltid bra beslut men många lärorika medel på vägen fann jag. . . .

Ensam är alltid starkast oavsett


God Natt, Om ni har några barn vad önskar sig dom då?

Kommentarer

Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Publicerad 2010-11-05 16:05:16

Gillar den nya designen. ^o^ Jobbigt detta med julaftnar och födelsedagar och sånt när man inte är gjord av pengar. Hoppas det går bra. Saker brukar ju lösa sig i alla fall. På ett eller annat sätt.



Sv: Tack vännen. Jag lyckades få en tid dagen efter så jag var dit idag också och fick en provisorisk lagning. Vi får se hur det går.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela