Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Hårvårds produkter jag rekommenderar

Publicerad 2010-11-10 10:20:00 i Annonstips

Har man skadat hår pga exempel färgat, gjort slingor för ofta, haft extension i.
Då rekommenderar jag skarpt att prova denna serien.
De är lite dyrare men både drygare samt bra för ditt hår.
Jag såg att de hade väldigt bra priser hos Lyko mycket billiagre än hos frissan.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-11-10 13:40:21

svaren på min frågestund ligger uppe på bloggen! Gå in och kolla på vad jag svarade på din fråga :)

kram

Postat av: pixie

Publicerad 2010-11-10 16:28:10

OKej då vet jag. VIlle bara kolla för fick Inge svar.

Postat av: pixie

Publicerad 2010-11-10 16:35:37

Hej igen, kunde du hjlpa mig med designen, vill bara kolla eftersom jag inte fått något svar.

mvh pixie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela