Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Shoes so nice

Publicerad 2010-05-06 07:49:47 i Skor

Och jag älskar dom här skorna dom är så snygga.



Jag har inte vågat beställa dom bara för att jag har läst vad folk har skrivit om dom.

Och det är att dom är jätte hårda.

Är det någon som har ett par sådana och som vill säga hur ni uppfattar skorna och om dom är sköna och gå i?


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela