Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag älskar o spela på King

Publicerad 2010-03-02 18:30:35 i Spela spel


Visa min profil Spela fler spel

Visa min profil Spela fler spel

Jag måste bara dela med mig utav den bästa spelsidan som bara finns.
Här har jag spelat aktiv sedan 2005.

Jag älskar det.

Du kan hitta alla möjliga roliga kortspel, action spel, strategi spel o många många fler.

Det bästa är ju att man kan välja om man själv vill spela med pengar då man har chansen o vinna pengar i potten men man kan oxå spela alla spelen gratis.
Man samlar juveler, diplom o äran.

Skit kul

Prova ni oxå jag lovar att man fastnar. . .

Spela och vinn i Europas största community!
Vinn riktiga pengar!
Fler än 100 spel
Dagliga jackpotturneringar
Mer än 3 000 000 kr i vinster varje dag!
Bli Guldspelare idag och
få 100 kr i bonus.
Klicka här får att få veta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela