Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Telefonlinjern död

Publicerad 2010-06-22 13:03:14 i Allmänt

Jaha här sitter jag på jobbet, lunchen va slut kl. 13.00.
Och då ska vi börja ringa igen egentligen, men nu har den brakat totalt o cheferna är på utbildningsmöte och ej nå bara.

Hmm jag som faktiskt behöver sälja o få in min budgett. För det är bara 6 säljdagar kvar=(

Jaja det fixar sig nog snart. Bara dom fungerar senast kl.15.00 för då har jag en kund o sälja till

Kommentarer

Postat av: Linn.

Publicerad 2010-06-22 16:25:56

Hej, skulle du kunna fixa en favicon i mitt webbfönster? :)

Tack för svar! :)

Postat av: Mohammed Al-debis☆ | Designer, bra blogg

Publicerad 2010-06-22 18:18:57

Jag brukar göra dom själv, men ibland hittar jag i google...

men varför undrara du?

Kanse e dom jag hittade i google like som dina?

Postat av: Mohammed Al-debis☆ | Designer, bra blogg

Publicerad 2010-06-22 18:24:43

jaha... Jag torode något annat..

Jag gör dom själva (:

Älskar dina designs.

Ibland söker jag på google.

men inte längre.!!

alla jag har gjort designer har jag gjort allt,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela