Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Ny bingosida ♥ Prova Bingo

Publicerad 2010-06-05 19:40:52 i Sponsrat Inlägg

Ny bingosida




Ett bra tag har man ju sett mer och mer reklam för bingo på nätet lite  
här och var. Oftast är det Maria Bingo man ser så dem är väl störst  
antar jag. Det har dock kommit en ny bingosida på svenska som  
sticker ut lite från mängden. De har inte samma tjejiga stuk på  
allting som de flesta andra bingosidor har. Inte lika luddigt och  
mjuka former utan lite mer kantigt och retro. Dessutom satsar dem som  
ny bingosida hårt på höga bingo bonusar och väldigt generösa  
möjligheter att spela gratis bingo.

Alla nya spelare får 100 kr gratis att spela bingo på nätet,  
slotsmaskiner eller skraplotter för. Dessutom så kan man varje kväll  
mellan 20-21 få en gratis bingobricka i variantbingorummet. Känner man  
för att spela lite mer på riktigt och öka sina vinstchanser så ger  
UtopiaBingo även bingobonus på alla insättningar. De har  
supertimmar varje dag som gör att man alltid kan få 100% bingobonus på  
sina insättningar. Dubbelt så mycket kul och dubbelt så mycket  
vinstchanser för pengarna på en ny bingosida!

Är du sugen på att spela mer bingo utan insättning på någon annan  
ny bingosida så kan du kolla in listan här. Där finns massor av olika  
bingosidor som erbjuder just bingo utan insättning där det inte finns  
några krav och inget krångel!
Lycka till!
---

Kommentarer

Postat av: siri

Publicerad 2010-06-07 12:54:55

jag har lagt till högerklickskydd och en copyright symbol eftersom jag hade det förut. hoppas att det är okej att jag lägger till sådana små saker på designen?

mvh siri

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela