Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Hjälpte Erica med menyn

Publicerad 2010-07-25 19:06:49 i Designade bloggar

Erica ville att jag skulle hjälpa henne o flytta menyn, alltså  ha  senaste inläggen och kategorierna under headern istället.

O ha det som är i kvar på sidan i menyn i små boxar istället. Hon fick även en bloglovin ikon samt att man kan översätta hennes blogg på vilket språk som helst, och så fixade jag iordning hennes profil foto oxå.

Så här blev det



Kommentarer

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Publicerad 2010-07-25 21:37:54

SV; Tack så mycket! :D

Din är också fin :)

Postat av: Jess

Publicerad 2010-07-26 21:28:41

Fint det blev! Trevlig blogg du har!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela