Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

SÅLD

Publicerad 2010-07-13 11:47:29 i Designade bloggar



För att köpa denna lämnar du antingen en kommentar i det här inlägget eller mailar mig på:

[email protected]

Pris: 60 kr


De ändringar jag gör:

Bloggnamn = Eget namn i headern ev text,  en bild ovanför personlig text samt personliga text som du vill ha.

klicka på bilden här under

DENNA DESIGN ÄR NU SÅLD

Kommentarer

Postat av: milia ♥

Publicerad 2010-07-13 12:05:39

den va fin =)

Postat av: Louise

Publicerad 2010-07-13 12:47:02

Hej . jag är intressad av en design men hur betalar man?

Postat av: milia ♥

Publicerad 2010-07-13 14:41:43

härligt :)

Postat av: Michaela

Publicerad 2010-08-26 22:20:44

Ja, riktigt nöjd :D

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-08-27 00:43:02

tack desamma, trevlig helg :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-08-29 12:18:42

Jag är intresserad av att köpa bloggdesign, mejla mej :)

Postat av: sara

Publicerad 2010-12-29 17:29:58

hej!

Jag har några frågor som jag skulle bli super glad över om du svarade på!

Du säljer bloggdesigner?

Jag ska börja med det på min blogg, och precis när jag skrivit klart mitt informations inlägg om det till mina läsare började jag undra över vissa grejer.



1. Hur ska man igentligen ta betalt. posten eller bank?

2. Måste man skatta eller "starta företag" för att få ta betalt för så små tjänster?



MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!

kram sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela