Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Brukar ni kolla bloggvärde på eran blogg?

Publicerad 2010-07-25 11:45:39 i BloggTips

Brukar ni kolla värderingen på eran blogg


Det brukar jag göra som en kul grej
För jag tycker det är kul när man ser att den blir mer och mer värd. men frågan är ju hur dom egentligen gör för och värdera de olika bloggarna Är det någon som vet

Med tanke på att jag inte har bloggat särskilt länge utan mer exakt 1 år. Och min är värderad till mer än de som kanske bloggat 2 år och som har många fler besökare än vad jag har.

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2010-07-31 17:54:03

yYdligen är den en massa matematiska beräkningar angående page ranking, besökare, backlinks, alexaregistret med mera som de räknar in. Jag skulle dock inte lägga för mycket värde i deras bloggvärde, är bara en kul grej.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela