Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

DESIGN TILL FÖRSÄLJNING!

Publicerad 2010-01-13 20:10:16 i Designade bloggar

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ SER NI HELA DESIGNEN

I DENNA DESIGN INGÅR FÖLJANDE:

Plats för egen bild i menyn

Valfri text i headern + bloggadress

Bloglovinknapp, Startsidanknapp

Bildikon vid Kategorier, Senast skrivet, Arkivet

Favikon i browsern

Rss ikon

Skugga vid menyn och headern


Allt detta för endast 120 kr!!!


När designen är betald och ska sättas in på din blogg får du välja om du vill att jag ska maila koderna till dig
eller om du vill att jag hjälper dig att sätta in den på din bloggsida.

Har ni några frågor eller funderingar så maila mig på :
[email protected]

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-13 22:28:40

Heeej! Jag hittade din grymt snygga design på bloggdesign... men det blev nog felpå den.... Under kategorier o under arkivet. Sen kan jag inte lägga till fler länkar :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela