Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

JAG GÖR INTE GRATISDESIGNER LÄNGRE

Publicerad 2010-02-04 01:22:52 i BloggTips

Är det någon som är sugen på en GRATIS BLOGGDESIGN?





Jag vet inte hur många timmar jag har spenderat framför datorn för och kunna lära mig och koda en design till blogg.se.


Jag är inget proffs än,men kommer att bli så småningom.

De som jag har gjort är jag väldigt nöjd med o även de som jag har designat åt.


♥ Och så vill jag bara förtydliga att jag gör endast EN design per person EN gång.

Så man kan inte komma tillbaka o vilja ha en till sen.


Självklart så får ni komma med önskemål om färger.

Och givetvis så ska min Design ♥ By finnas kvar på eran design så länge det är min grundmall som ni använder er utav.
Ni får självklart byta header, bilder när ni har tröttnat efter ett tag.
Som man lätt gör=).
Men är grundmallen min så vill jag att ni har kvar Design ♥ By.

Varför jag gör detta är både för att jag ska få chans och träna och bli ännu bättre men samtidigt så har ju ni även chansen till och försöka koda själva om ni vill.

Jag gör fortfarande gratis design men vet inte hur länge.....


PASSA PÅ FÖR JAG VET INTE HUR LÄNGE TILL JAG KÄNNER FÖR OCH GÖRA DET JUST NU=)


Kolla gärna in några designer som jag har gjort, både personliga men oxå på fri hand.

Ni hittar dom på jennysbloggdesign.blogg.se



Kommentarer

Postat av: SweetE

Publicerad 2010-02-04 08:10:34

Jag vill ha ! .. :) ..

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-04 09:02:27

Ja då förstår jag att du är glad=)



Det är bara bra med mig!



Smart det där med att göra gratis bloggdesigner! Så gjorde jag också i början när jag höll på att lära mig=)

Postat av: penny

Publicerad 2010-02-04 09:46:54

Ja jag skulle gärna vilja ha hjälp, eller inte jag utan både min dotter och mamma vill börja blogga =)



Så om du har lust att antingen göra en till en tjej som är 8 år eller en till min mamma så vore det jätte kul.



Penny =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-05 11:08:04

Jaaaag!! Haha :)

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-06 15:39:31

Jag vill gärna att du hjälper mig !

Headern som jag har just nu tycker jag lite om :)

Samma stil skulle jag vilja ha ;)

Med samma bilder,olika färger,

jaja.. vi tar detta när du är frivillig att hjälpa mig med designen :)

Postat av: Sara;)

Publicerad 2010-02-06 19:24:36

Jag vill gärna ha en :) Jag mejlar dej om detaljer! :)

Postat av: Mysan-Pysan:)

Publicerad 2010-02-12 22:21:27

hej:)

jag skulle jätte gärna vilja ha en design:)

Postat av: Emme

Publicerad 2010-03-02 19:19:10

Jag skulle jätte gärna vilja ha en design :D

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-05 21:13:03

Gör gärna en till mig! :)

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-10 14:37:31

Jag vill jätte gärna ha en :D

Postat av: pixie

Publicerad 2010-11-07 16:10:30

jäkligt fin blogg^^ gör du gratis blogg desginer ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela