Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Fler besökare och bättre ranking hos sökmotorer!!!

Publicerad 2010-02-10 12:54:52 i BloggTips

2000 banner visningar idag när du blir medlem

 

Vill du ha fler besökare och även få bättre ranking hos sökmotorer?

Då har jag ett tips som jag vet av egen erfarenhet att det fungerar.

 

 

Genom att visa banners på din webbsida så tjänar du ihop krediter vilket innebär att reklam för din sida kommer att visas på andra hemsidor och då får på så sätt fler besökare.




Bannerbyten där de länkar till dig om du länkar tillbaka till dem. 

Du får inte bara fler besökare genom klicken på dina länkar, utan även bättre ranking hos sökmotorerna.

Bästa sättet är att du hämtar din kod på medlemsidan och lägger upp den på din blogg.
Det finns 5 st olika kodformat att hämta så det passar just din blogg.

Det är viktigt att du lägger upp html koden på din blogg om du vill ha ännu mera besökare!

2000 banner visningar idag när du blir medlem

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela