Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Som sagt riktigt bra kamera jag har på min...

Publicerad 2010-12-06 23:13:08 i Allmänt

dsc03120 (MMS)

Som sagt riktigt bra kamera jag har på min mobil:'( Det är väl bara så Typiskt att mitt när man sitter och håller på med något. . . Nä då ska ju helt plötsligt internet bara sluta och fungera, utan vidare. Ja jag tycker sånt är jätte störande. Framför allt när man har mycket som man behöver göra på datorn både med bloggen men framför allt till jobbet för morgon dagen. Ja ja det verkar som om ja inte kan göra något åt det just nu ändå. Så därför kände ja att det va lika bra och passa på och lägga sig i badet och försöka koppla av lite. Så chansen är ju faktiskt mycket större just nu att ja kommer i säng hyfsat tidigt idag gentemot tidigare dagar o veckor:-S Apropå ingenting. . . Så längtar jag tills den 13 december. . . Kan ni ana varför? Fyller år gör jag ju inte förrän den 24 december, julafton.;) Nä inte så lätt och komma på. . Då kommer Olof R att ha en föreläsning i göteborg - Det blir alltid som man har tänkt sig. . Så har ni inget för er mellan 8-9 på morgonen så är det bara o gå ditt för det är helt gratis denna gången och det är för de som är intresserade. Än så länge så vet ja bara att det är ja som ska dit ifrån mitt jobb iallafall "frivilligt" man kan väl säga att ja tycker detta är viktigt och bra för mig bara man vågar och använda de små verktygen man får i verkliga livet oxå. Jag hoppas mitt internet har slutat och strejka imorgon när jag kommer hem ifrån jobbetB-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela