Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Bli en Buzzador och prova gratis

Publicerad 2010-12-09 07:51:39 i Sponsrat Inlägg



Vill ni oxå få chansen och få testa olika produkter helt gratis? Gå då in och registrera er hos Buzzador.

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Som nu på morgonen så anmälde jag mig till kampanjen nedan.

Kommentarer

Postat av: A M ♥

Publicerad 2010-12-09 16:26:50

Hej, Tack så hemskt så mycket för du fixade åt mig! Skit fint, fast jag skulle vilja ändra på färgen där det är fett text det blir ju rosa vill ändra den till svart, har tryckt på textredigeraren fast det funkar inte och vill ta bort den där länk till rubriken fast funkar inte heller?

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2010-12-09 21:42:18

Buzzador är nice! Är också med där! :)



Har förresten lagt till dig på bloglovin, så nu ska du ha 70 prenumeranter. :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-10 16:39:43

=)

Postat av: Abir

Publicerad 2010-12-21 14:59:42

Hej, skulle du kunna hjälpa mig med "boxar" på bloggen? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela