Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Validera koden

Publicerad 2010-08-07 17:30:22 i BloggTips

Detta är något som jag har börjat med nyligen. Och validera min Stilmall.

För jag har insett hur viktigt det är att koderna blir rätt så att de syns lika bra oavsett om man använder firefox eller inte.

Jag hittade tipset hos {Heyli}

Det är jätte lätt o kolla och lika lätt o ändra så att det blir rätt igen.

Så här ska det inte se ut



Som ni ser så har den här tjejen som gjort denna 63 fel. Så det är inte roligt för dom som betalar henne en 300-400 kr för och få en som inte är korrekt.
(Jag har tagit bort adressen bara för att jag inte vill hänga ut någon)

Så här ska det se ut istället



Som sagt så är detta jätte lätt o kolla.

Klicka {HÄR} så kommer ni direkt till sidan

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-02-10 10:04:06

Du skriver att du inte vill hänga ut någon, men du hänger ut mig ju? Min adress står ovan. Jag har själv det programmet och de "fel" som står är koder till olika widgets som jag lagt till.

Jävligt omoget att skriva såhär! Alla som jag sålt designer till är väldigt nöjda och har inga som helst problem.

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-02-10 10:07:39

Förresten får jag 233 varningar från din sida så den är nog inte speciellt perfekt den heller!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela