Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Hur ser min blogg ut hos er?

Publicerad 2010-04-17 16:37:07 i BloggTips

Jag undrar ifall ni skulle vilja hjälpa mig. Man blir ju tokig ibland när man håller på o pillar på en design.

På min dator så ser min blogg ut så här i firefox, så som jag vill.




och så här ser den ut i explorer





Men när jag ska förhandstitta i explorer så ser den likadan ut som den gör på bild1=firefox.
Jag fattar ingenting.

Så min fråga är ser den ok ut i explorer på eran dator?

Tacksam för svar o kanske något tips=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-17 16:54:35

SV: hah aa det är lite snö kvar här!! aa okej hehe man kan då inte sola ute än toples här uppe i norr hihi;).



Jag ser då som normalt din blogg som på firefox;) men nu har jag min dator och den är ju liten (skärmen) så då måst jag ta och flytta så jag kan se menyerna,men annars är allt normalt!!



//kram elin<3

Postat av: Rita

Publicerad 2010-04-17 20:31:42

Har kollat i ff och ie8 och jag ser ingen skillnad. Det ser lika bra ut i båda. har Windows 7. uppl.1280x1024.

Ha de gott!

Kram

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-04-18 00:26:08

För att se hur en design ser ut i olika browsers rekommenderar jag att du går in på http://browsershots.org/

Där kan du skriva in adressen på din blog och inom ca en timme har du screenshots på hur designen ser ut i alla dina valda browsers.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela