Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Panik & Ångest =(

Publicerad 2009-09-26 20:40:24 i Allmänt

Fy f-n vilken härlig lördag det har varit idag.

Jag minns knappt när jag mådde så här bra.

Veckan som har varit, har varit den absolut VÄRSTA veckan någonsin, eller inte någonsin, men de sista halvåret iallafall.

Tuvärr blir det lite gnäll i bloggen nu, jag behöver det.

Jag har hulkat mig varje dag morgon,kväll,natt. .

Hulkat mig exakt som man gör när man typ har magsjuka o det bara kommer.

Så har det varit, men det har inte kommit nått någon gång.

JAG HAR MÅTT SKIT DÅLIGT HELA JÄVLA VECKAN BÅDE PSYKISKT O FYSISKT.

Jag har bara lipat o lipat o lipat
, men inte så att killen eller min son har sett det. Det går inte.

Philip blir så ledsen när han ser att jag e ledsen.
Så jag vill aldrig visa att jag mår dåligt, gör mitt bästa för o inte visa rättare sagt.


MEN INTE IDAG ÄNTLIGEN

Jag har varit på super topp HELA dagen.


  • Jag gick upp kl.7 för o hänga upp tvätten som inte hann torka igår.
  • Duschade, sminkade mig fixade mig o till och med diskade inna niclas körde ner mig till centralen halv tio.

  • Super stressad som jag alltid är vänta på att apotektanten kunde öppna apoteket lite snabbare än skalman. För ett måste va ju o köpa Åksjuke tabletter. För annars klarar jag inte av o åka buss nu för tiden. Det har ju med åldern o göra=)

3 min kvar innan bussen går till BORÅS. Japp dags o åka till borås, jag är ju inte där allt för ofta. Höstmarknad, fika med min kära mamma o brorsan.


Och nu kommer det BÄSTA utav ALLT. Jag köpte ett par SKIT SNYGGA; SEXIGA; LÄCKRA STÖVLAR. I love them





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela