Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jag saknar mina skor:=(

Publicerad 2009-09-26 03:06:56 i Skor

Gud vad jag saknar alla mina high heel skor.



Jag har bara kvar några få stackare i källaren.

Exakt antal jag har kvar i källaren e 9 st.


Resten har jag kastat när jag träffade my boy. Snyft...........

När jag ser alla dessa så vill jag ha tillbaka dom igen allt






















































Ja det här är bara några som jag har haft. JAG ÄLSKAR DESSA:

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela