Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

shopping

Publicerad 2009-10-26 22:04:40 i Accessoarer & Väskor

lyxbudget43_puff




1. Armband i rött och turkost med ädelstenar och en liten guldplatta i från Mark Davies/Brownsfashion.com, ca 9 000 kr/st.

2. Armband i rött och turkost med en guldkant från Forever21.com, 42 kr/st.

3. Halsband med svart band och pärlor från French Connection, 293 kr.

4. Halsband med sten- och blomdekorationer från Marni/Net-a-porter.com, 9 282 kr.

5. Skor till vänster från Giuseppe Zanotti/Net-a-porter.com, 7 131 kr.

6. Skor till höger från Bianco, 2000 kr

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-10-26 22:17:16

bra inlägg! :)



så bra med budget och lyx ;D

armbanden var verkligen skitsnygga! Och halsbandet blev jag lite besviken över eftersom det billigaste var helt otroligt mycket snyggare :P

Postat av: Yohanna

Publicerad 2009-10-27 14:38:26

Om du tycker om sexiga och annorlunda skor så kan jag tipsa om www.sexyheels.se

Det kanske kan vara något för dig? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela