Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tävling - Månadens blogg SAMT en bloggdesign!

Publicerad 2009-11-12 13:27:17 i Bloggtävlingar

 

Med denna tävlingen vill Elin att du ska bevisa för alla hur bra din blogg är.

Därför kommer du även att förtjäna en bloggdesign på vinsten. (*värde 100kr).

Jag är med och tävlar om om en helt egen design + att jag har chansen och bli månadens blogg hos Elin.

Anmäl er till tävlingen ni oxå.

LYCKA TILL ! ! !

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-11-12 14:13:33

Fin blogg:) Kika gärna in hos mig :)

Postat av: Sabina

Publicerad 2009-11-12 15:41:15

Vad kul med tävlning :)

Postat av: Tess

Publicerad 2009-11-12 17:37:29

Aaw taack :) sjävl tycker jag inte alls om designen! men jag fattar inte hur man gör en design! och jag har inte råd å köpa ngn heller :S Allt bra?:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela