Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

RÖSTA PÅ MIG=)

Publicerad 2009-11-19 17:08:19 i Bloggtävlingar



♥ ♥ ♥
Jag skulle behöva eran hjälp♥ ♥ ♥
Jag är med i en Tävling hos Lina och jag behöver eran röst.
Nu hänger det på er.
Gå in och rösta på mig här är ni gulliga (min blogg ligger under kategorin ''Mode'')





Vinner jag tävlingen så kommer jag ha en tävling för ALLA ER som röstade på mig. Ni har då chansen och vinna en riktigt snygg bloggdesign. Tävlingsregler får ni reda på då.

L
ånad bild Utav Lina.
Tack f
ör net

Kommentarer

Postat av: Elin - Design&Makeup

Publicerad 2009-11-19 17:10:46

sv: Jadå du får låna bilden :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-11-19 18:33:46

Sådär, då har jag röstat på dig :)

Skulle med viljat vara med i tävligen, för jag är verkligen jättemissnöjd med min header. Lycka till!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-11-19 19:25:54

Jag har röstat. Lycka till! :D

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-11-19 19:43:53

Jag har röstat på dig :D



du är länkad i min blogg :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela