Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Rösta på din favorit♥ ♥

Publicerad 2009-11-25 19:05:12 i Bloggtävlingar

 

Ni som inte har hunnit och hjälpa mig med eran röst hinner fortfarande och göra det.

Och ALLA ni som hjälper mig och vinna med hjälp utav eran röst, kommer jag ha VIP tävling kan man kalla det.
Där ni har chansen och vinna en snygg bloggdesign.

Det är viktigt att ni  kommentar här på min blogg, var som helst att ni har lagt er röst mig, så jag kan se vilka som har varit så gulliga o hjälpt mig och som då får chansen och vara med i tävling.

http://jennysbloggmix.blogg.se (13 röster 8%)

 

Lånade bilder utav: ElinDesign&Makeup.

"tack så mycket"


Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-11-25 20:36:21

Hej! vilken fin blogg...

Var gärna med och tävla om ett par färgade linser hos mig.



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela