Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Riktigt söta smycken

Publicerad 2009-11-20 12:08:31 i Accessoarer & Väskor

Halsband Angel Klar


Fräckt halsband, specialdesignat för BeautyInsideOut.
En klar skyddsängel med vackra rosa sötvattenspärlor och en Live berlock.
Kedjans längd 35 cm.
Själva smycket är fäst i ett hjärthänge som går att ta av.


Halsband Angel Svart




Fräckt halsband, specialdesignat för BeautyInsideOut.
En fräck svart skyddsängel med rosa sötvattenspärlor och en Believe berlock.
Kedjans längd: 35 cm.
Själva smycket är fäst i ett hjärthänge som går att ta av.



Halsband Zebra


Unikt och specialdesignat halsband för endast BeautyInsideOut.

Vackert zebra inspirerat halsband med svarta glaspärlor,randiga snäckpärlor, love berlock, vackert mönstrat hjärta .
Alla delar är nickelfria.

Längd 40 cm

Snäckpärlorna går även att få i färgerna grön,fuchia och turkos



"Ange koden "glögg" i kassan så får ni 10% gäller tom 31 dec 09.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-20 14:02:33

Snyggga!Önskar att jag kunde hitta några snygga berlocker till min egen armbandstillverkning också..

Postat av: Petra

Publicerad 2009-11-20 14:42:25

Hur fick du dit den där lila favoiconen i blogg.se:s kodmall? Har försökt mig på det ett par gånger nu men det funkar inte :[

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela