Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Kladdkaka med fudge

Publicerad 2009-07-31 17:00:00 i Allmänt

Idag provar jag på och baka något nytt.

Jag har alltid bakat vanlig kladdkaka=den enkla men jag har börjat tröttna på den och tycker att den bara smakar socker nu för tiden. Så sökte efter nått gott recept på google om kladdkakor. Och hittade den här: Kladdkaka med fudge.
Den står i kylen nu o ska bli kall innan jag kan börja med fudgen.

Bilden va det som gjorde att jag va tvungen och prova.




Visst ser den lockande ut?

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2009-07-31 17:05:15

Så sugen jag blev!! Kan man få receptet?

Postat av: anne

Publicerad 2009-07-31 17:31:01

bilden ser jävligt lockande ut ja ^^

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela