Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Underbara Korsetter

Publicerad 2009-12-07 19:20:25 i Mode



Har ni fortfarande inte hittat någon julklapp till er partner?

Det är lugnt. . . Det behöver inte vara så krångligt.

Varför inte passa på och köpa något till er själva som ni sedan kan dela med er utav på kvällen eller när ni känner att det är läge? ? ?

Tro mig det är ALLTID uppskattat.



Kolla in hos More 4 Love så garanterar jag att ni hittar något ni gillar=)














Inte nog med det. . .  Om ni anger koden: MA097G så har ni även 10% rabatt.
Vilken Julklapp

Kommentarer

Postat av: Katrin

Publicerad 2009-12-07 21:00:42

Riktigt snyggt! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela