Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Sponsrat inlägg - Tjäna $ genom Double

Publicerad 2009-12-31 17:31:34 i Sponsrat Inlägg

Double.net är ett av alla de affiliatenätverk som finns i Sverige.

Det kostar ingenting att gå med, och du har inga förpliktelse att visa en viss mängd annonser.

 

Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta med nätverket.

 

Double.net kan betala ut pengar både till företag och privatpersoner.

Om du är privatperson så ser Double.net till att betala skatten åt dig, och informationen skickas till Skatteverket, som sedan ser till att det hamnar i din deklaration.

 

Själva utbetalningen görs till ditt bankkonto, en gång i månaden, om du har nått upp till minst 300 kronor.

Har du inte gjort det förs pengarna över till nästa månad.

Tjäna pengar på din blogg!

Detta är oxå en utav de jag är registrerad på för och tjäna pengar på min blogg samtidigt som jag gör nått jag tycker om.

Det e ju aldrig fel eller hur?

Kommentarer

Postat av: mersiha

Publicerad 2009-12-31 17:35:12

fin blogg vad gör du då?:)

Postat av: mersiha

Publicerad 2009-12-31 18:58:13

hehe neej det blir inget party idag:( Hos dig då? Du vet den sidan man tjänar pengar på hur mycket får man i egentligen? :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela