Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Till ALLA som gör bloggdesigner

Publicerad 2009-12-06 22:21:33 i BloggTips



Alla ni som gör bloggdesign och erbjuder dessa gratis genom att man har möjlighet o ladda ner koderna från era eller om det är så att ni säljer bloggdesign,
och vill att jag ska lägga med er i mina länkar under GRATISDESIGN?
Eller om ni endast säljer bloggdesign och då vill finnas under KÖP BLOGGDESIGN skriv då i mina kommentarer under detta inlägget samt vilken utav Kategorierna ni vill vara med under.

Och om ni vill så hade jag uppskattat ifall ni då ville följa mig via bloglovin

JUST NU SÅ HAR JAG LAGT TILL LÄNK TILL:




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-06 22:38:50

absolut det kan vi göra lägger till dig nu då kram

Postat av: rebban

Publicerad 2009-12-06 22:39:27

vet inte om mnitt namn var med å bloggnamnet men lägger till dig nu då iaf kram

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-12-07 08:04:06

sv; okej! den är jätte fin :)

javisst det vore jätte kul, men jag har inte bloglovin så jag har ingen aning om hur det funkar? :p men självklart kan jag försöka! haha

kram

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-12-07 09:09:19

sv; aa sådär, nu står det att jag följer din blogg! :)

Postat av: Tessan (Rivana)

Publicerad 2009-12-07 11:32:19

Tack för länken. Lägger till dig på bl.

Postat av: Evaneseè

Publicerad 2009-12-07 20:35:24



Hej Jenny!



Vilken otroligt fin sida du har! Gillar färger och hela upplägget! En 10:a för den ;)



Va roligt, tack! Självklart vill jag ligga med bland dina länkar!

Är ganska oaktiv just nu men så fort jag sätter fart igen så lägger jag dit dig bland mina också!



Trevlig kväll

/Jennie

Postat av: Ida Tallhed

Publicerad 2009-12-10 07:54:31

jag gör gratisdesigner

och jag gör beställningsdesigner för 200kr



lägg gärna in mig me :)

Postat av: Ida Tallhed

Publicerad 2009-12-10 07:56:29

såg nu att jag var ,med på "gratis designer" dock funkar inte länken :( men lägg gärna till mig under personligdesign också :)

Postat av: Clara

Publicerad 2009-12-16 17:17:34

Hejsanhejsna =)!

Designar rätt simpla gratisdesigner =)

fast om man tänker efter är dom rätt komplicerade.

Headern är Gjord i photoshop och föredrar att låta den smälta in ibakgrunderna, Jag gör ungefär sådana komplicerade designer som jag själv h ar (om du kikar in)

Skulle gärna vilja vara med under kategorin "gratisdesign" =) eftersom jag älskar a tt designa =)

Kram

Postat av: Clara

Publicerad 2009-12-16 17:20:34

Måste även påpeka att designerna är personliga =)

Man beställer dom av mig, ofta får man rita en ltien skiss så att jag har något att gå efter! :)

Fast fortf gratis =)

Postat av: Sanna - Bloggdesign

Publicerad 2009-12-21 23:11:28

Hej!



Jag är jätte gärna med bland dina länkar.

i min blogg inriktar jag mig mest på bloggdesign.

Gör allt ifrån design auktioner/design beställningar/design utlottningar.



vet dock inte vad som passar bäst men tror de blir bäst om du isf länkar mig under "köp bloggdesign"



Så jag blir mer än gärna länkad hos dig! :)



Mvh Sanna

Postat av: DESIGNARTAD | webbdesign och lite till

Publicerad 2010-07-08 15:40:28

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign?



Jag både säljer och gör gratis. Klicka in på min sida för mer info!



Vi ses där ;)

Postat av: Becka

Publicerad 2011-07-21 02:03:50

Du får jättegärna lägga till mig under "gratis" :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela