Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tävling - Vinn Dicky Sipping Straws + ett hemligt pris

Publicerad 2009-12-27 10:57:31 i Bloggtävlingar

Nu har jag startat en ny tävling där priset är ifrån min sponsor M4L.

Klicka HÄR för och komma direkt till deras sida.

Glöm inte av att om ni handlar någonting där så har ju alla mina läsare 10% rabatt.

KODEN ni anger är: MA097G


Vinn Dicky Sipping Straws + ett hemligt pris=)




Sätt färg på tillvaron med lite skämtartiklar!

De populära snoppsugrören finns nu i en färggladare tappning.
Set om 10 st, fem olika färger.

TÄVLINGS REGLER:

Gör ett inlägg på eran blogg om tävlingen och lämna en kommentar och länk till erat inlägg.

Tävlingen avslutas den 30 December kl.20.00

LYCKA TILL! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela