Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

♥TÄVLING♥ valfri vara Hos Linnlowes

Publicerad 2009-12-16 19:57:40 i Bloggtävlingar



Skynda er och anmäl er till Tävlingen hos Linnlowes.


JÄTTE söta priser.

Du får själv välja pris. Hur bra kan det bli egentligen?


lånad bild av Tescho

Jag är med i tävlingen hos Linn va med ni med. . .

TÄVLINGEN AVSLUTAS 22 DECEMBER

 

LYCKA TILL ! ! !

 

Ville bara förtydliga att tävlingen finns inte hos mig utan ni får gå in på följande länk: Linnlowes


Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2009-12-16 20:34:30

Tack så jättemycket! =)

Men jag har mycket kvar att lära.

Jag förstår värkligen inte "att dela upp menyn" har läst även ditt inlägg om det men det funkar helt enkelt inte,

Samt lite småtrix som jag hoppas lära mig i framtiden :)

Gärna! :) Lägger till dig nu med detsamma

Kram

Postat av: emmy

Publicerad 2009-12-16 21:45:33

ja vill va med o tävla:D

Postat av: Rita

Publicerad 2009-12-17 07:52:18

Tack snälla du!

Ha en bra dag!

Kram/Rita

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela