Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Tävling - Presentkort, värde 1000:-

Publicerad 2009-12-22 14:01:28 i Bloggtävlingar

Jag har varit så dålig på och blogga den sista tiden.

Ordning och reda på detta kommer det bli när julafton är över, och det är ju bra, eller hur?

Super stress som vanligt när julafton snart är här.

Och mer stress är det eftersom att jag fyller 30 år samma dag, alltså julafton=)

Vill ni vinna en julklapp till er själva?

Då tycker jag att ni ska gå in HÄR och anmäla er.

Tävlingen avslutas på torsdag (julafton!!) klockan 14.00

SAMMA DAG SOM JAG FYLLER 30 ÅR=)

LYCKA TILL ! ! !

bilder lånade utav LiiCee

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela