Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Min önskelista till min 30 års dag

Publicerad 2009-12-03 08:00:41 i Accessoarer & Väskor

En liten, lätt och smidig laptop i lyxigt rosa från Dell önskar jag mig verkligen, så jag kan blogga och dela med mig av min vardag lite oftare. Ex under mina tågresor till och från jobbet=)



Det finns fler färger o givetvis önskar jag mig en ROSA

Inspiron Mini 10v
Intel® Atom™-processor N270 (1,60 GHz, 533 MHz, 512 kB cache)
Äkta Windows® 7 Starter 32 Bit - svenska
10,1-tums WSVGA-widescreen-skärm (1024 x 600)
1 024 MB 533 MHz DDR2 SDRAM-minne
160 GB SATA-hårddisk (5 400 v/min)

ENDAST  3390 kr

 

 



Sen önskar jag mig min Dolce & Gabbana
klocka
som jag har suktat efter väldigt länge, för länge. Jag älskar den, och önskar mig väldigt mycket.


Sten prydd klocka från D&G. Boet i gulddouble med glasstenar. Stenar på tavlan vid 3, 6 och 9. Vattentät till 30 meter. 2 års garanti.
Finns hos Handladesign.se

ENDAST 3298 kr

Kommentarer

Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Publicerad 2009-12-03 12:36:08

Svar: Det finns tyvärr inget plugin för det för blogg.se-användare ännu. Det jag har är php-koder men det fungerar inte med blogg.se :(



Maila kundservice och säg att de ska lägga upp samma plugin som finns för kategorisidan på arkivsidan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela