Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Jätte duktig tjej som hjälp mig med bloggstrul

Publicerad 2009-12-05 15:55:40 i BloggTips

Jag vill bara uppmärksamma en tjej som är GRYMT duktig på både bloggdesign o som fotograf.


bild lånad utav Lina Palm Fotograf

Jag har ju haft lite struligt med min blogg.

Som ex att det har tagit 100 år o komma till min första sida pga att det är hur många sidor som helst, som laddades upp på en gång.

Och trög som man är så har jag ju inte förståt att det har och göra med <div id="content"> limit "(siffra) med antalet inlägg man vill ska komma upp.

Där stod det 300 under mina kodmallar. Nu har jag fixat detta med hjälp utav Lina Palm och ändrat det till 5.

Kommentarer

Postat av: Alfredo Larosa

Publicerad 2009-12-05 15:57:39

Det är bra att man har duktiga vänner omkring sig som man kan ta hjälp av. Lycka till nu!



Alfredo

Postat av: LINA PALM | Fotograf

Publicerad 2009-12-05 16:22:00

Åh, du är för snäll! Jag blir så glad! :D Jättetack!

Postat av: Elin - Designandmakeup

Publicerad 2009-12-06 00:33:25

sv: Tack så mycket!!

Jag antar att du fått svar på din fråga då redan? :)

Postat av: Emanuel Nilhzon

Publicerad 2009-12-06 02:31:27

Sv: Det finns otroligt många fler. Nu verkar det som att du inte är intresserad av sidor

som ger ut stinkbomber, godis, leksaker och såna smågrejer, utan istället vill du ha

presentkort osv. Därför länkar jag bara till sidor som ger ut just presentkort.

http://www.gratisrefill.se/recruit/2533/

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=1519

http://gratisspotify.se/?refid=1314

http://www.gratis1.nu/?ref=wynderman

Postat av: Subi ;)

Publicerad 2009-12-07 17:47:36

Heei fin blogg ;) kan du kommentera min blogg? snälla :)

Postat av: Rita

Publicerad 2009-12-08 12:36:58

Vilken underbar blogg! Jag kom hit via Google när jag sökte runt lite för att få tips på vad som gått fel med min blogg. Den fungerade bra till för nån vecka sen, nu ser den inte bra ut. Så jag förstår när du säger strul med blogg =)

Nåja, nån dag ska det väl lösa sig. Jag har redan fått en del tips här. Ska kika runt lite till och återkommer definitivt.

Ha en bra dag!

Kram

PS. Har lagt till dig på BLogloving =)

Postat av: Charelle

Publicerad 2009-12-12 12:50:07

skulle du kunna designa min blogg?

skulle vara till jätte stor hjälp!



svara så snart som möjligt tack.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela