Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

De sista julklapparna

Publicerad 2009-12-23 16:27:37 i Allmänt

Fy vad stressigt det är varje jul.

Så mycket folk i Nordstan så jag inte vet var jag ska ta vägen



Jag är alltid ute i sista sekunden med inhandling av julklappar.



Äntligen hemma.

Snabbt o göra sig iordning för halv sex ska vi bort.



För vi firar alltid jul dagen innan med mina plast föräldrar.

Hinner inte mer nu, jag kanske kan hinna efter att jag kommer hem ikväll.



Jag glömde o berätta att jag väntar på ett blomster bud.





Dom ringde mitt på dagen o undra när jag va hemma för de ska leverera blommor till mig.

Hmmm undra vem det kan vara i från.

Jag har faktiskt ingen aning. det kan ju vara precis vem som helst

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-12-23 17:05:26

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR JENNY! :)

Postat av: Evaneseè

Publicerad 2009-12-23 20:41:00



God Jul tjejen :)



Kram Jennie

Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Publicerad 2009-12-23 22:11:40

SV: Tack så hemskt mycket, vad tycker du om min nya design då? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela