Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Woopa.se

Publicerad 2009-08-23 19:18:48 i BloggTips

För er som fortfarande inte har hört talas om woopa.se så ska jag snabbt berätta att det är en sida man enkelt tjänar pengar på genom att värva medlemmar, blogga, ta del av erbjudanden och några sätt till.

  • På Woopa tjänar du pengar genom att klicka på länkar eller gå med i gratis erbjudanden.
  • Det finns även betal-erbjudanden att gå med i men det är helt frivilligt och inte nödvändigt.
  • Ett annat sätt är att värva medlemmar då du får hela 8kr för varje medlem du värvar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 20:27:54

Hej :)

Jag har just nu igång en hel del tävlingar i min blogg.

Kanske något som just du skulle vilja vinna?



Kika gärna :

http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html



Och var gärna med:)

Kram//M

Postat av: Therese [ Tescho ]

Publicerad 2009-08-24 10:52:39

Svar: Då ska jag försöka hinna besvara på dina frågor :)

Postat av: Sandra ♥

Publicerad 2009-08-24 20:18:21

oj där ser man :) har jag aldrig hört talas om :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela