Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Fredag. . . varberg

Publicerad 2009-08-14 18:52:14 i Allmänt

Äntligen fredag. . . . Första veckan efter semestern. . .  det gick ju väldigt fort ändå. . . . Men fredag är ju ändå den bästa dagen, enligt mig iallafall. . . 

Så nu om 5 min så åker jag o killen till Varberg igen=) Men den här gången blir det endast fredag till lördag. Vi ska ner och hälsa på min "lille prins" Philip som har varit hos sin farmor o farfar hela veckan.



Min lilla älskling som snart blir 10 år

Så vi ska bo på hotellet vägg i vägg med deras restaurang, mitt inne i själva "centrum" "STOR STAN" ! ! !

Och vi ska åka ner med killens "ögonsten" ;-) Harley Davidsson Night Road Special.
 (som sagt jag kan ingenting om hojar, men den är tydligen Grym. ..  Den ser ju okey ut, men ska jag vara ärlig så såg jag ingen skillnad på den när han hade köpt den o den va helt ny, till bara för ett tag sedan efter att han bytt styre o allt vad man kan tänka sig till andra grejer för den kunde ju inte se ut så!!!!! okey: . . . . .. )
Ahh ja killar =)



DÅ. . .  Helt ny

och


NU. . . om stylad

Spännande kommer det bli iallafall o åka så långt. Glida helt enkelt.

Jag har typ bara åkt med 3 ggr. Och då har d varit i max 30 min/gång  inne o runt göteborg. Nu ska jag åka 9 mil....!!!!!! hmmmm, det kommer nog gå bra? Eller jag menar självklart så kommer det att gå bra eller hur????????

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-15 11:42:04

Hoppsan, råkade skicka iväg kommentaren före jag var klar :D

Tack i alla fall för kommentaren :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela