Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

snyft=( slut...

Publicerad 2009-08-05 19:57:53 i Accessoarer & Väskor

Villken underbar dag det har varit ute i Hovås badet. Solat iallafall.
Jag kom hem o skulle beställa de 3 armbanden som jag har spanat in. Men som vanligt är de ju alltid slut när jag har gått o
funderat på om jag ska köpa eller beställa. Det är rätt typiskt mig. Hoppas att de får in dom igen.







Kolla in själv. . . .
Hur snygga är inte dom här, skala 1-10?

Kommentarer

Postat av: Skönhetsbloggen!

Publicerad 2009-08-05 20:01:24

Vilken otur! :(

Postat av: Skönhetsbloggen!

Publicerad 2009-08-05 20:35:37

SV: Svaret på din fråga har jag svarat i kommentarsfältet i det inlägget. :)

Postat av: lisa

Publicerad 2009-08-05 22:04:06

ja den är helt underbar! ska snart lägga ut mer bilder på den.

den är från sisters så den kan ju finnas lite varstans och du vill ha den! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela