Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

hitta lite när jag surfade. .. .

Publicerad 2009-08-18 19:14:19 i Accessoarer & Väskor

Hur snygg va inte den här då:

  • Romantisk ring med pastellfärgad pärla från Thomas Sabo, 1060 kronor

En sån skulle jag vilja få när jag fyller år.


  • Emaljerade läppar pryder detta barnsligt fina halsband från Sonia Rykiel, cirkapris 850 kronor.

  • Rachel Leighs rosettprydda ormskinnsarmband hyllas av modefans världen över, dessa varianter kostar 595 kronor styck.

  • Folklore a la 2009: Klassisk samisk slöjd i ny tappning från Littmarck, 695 kronor.

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2009-08-18 19:45:31

Absolut! Du kan maila mig dina önskemål + inloggningsuppgfiter på: [email protected]

så fixar jag åt dig, så får vi ha mailkontakt istället.

Postat av: Rosida

Publicerad 2009-08-20 08:19:33

Fint, älskar de sista armbanden ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela