Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Åkt motorcykel i regnet. . . .

Publicerad 2009-08-04 16:33:30 i Foton by me

Idag har jag varit ute och åkt hoj i regnet. Jag körde självklart inte, utan jag satt där bak o åkte med.




Tuvärr har jag ingen nytagen bild efter att killen har stajlat den o så. Vi kör på denna förtillfället....
Någon annan som har hängt med där bak på en HD?
Jag älskar när det går fort. Nån mer som håller med?

Kommentarer

Postat av: M o l l y m u s

Publicerad 2009-08-04 20:09:57

Ha en jättebra kväll :)

Kramar!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-04 20:10:01

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

Postat av: Therese [ T e s c h o ]

Publicerad 2009-08-04 23:27:20

Svar: Hej!

Menar du kanske inramade datum och inte kommentarer? Det som är innan rubriken?



Tyvärr har jag nog inte tid för att fixa det. Men jag har en förfrågan om det finns intresse för utlottning och där kan du alltid skicka iväg dina önskemål om hur den skulle se ut. Jag ska försöka ta del av alla dessa önskemål :)



Här hittar du inlägget om utlottningen: http://tescho.se/jag-fragar-utlottning/

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-04 23:38:01

SV: Tack! har du bara photoshop elr liknande bildprogram så kan du nog också fixa dig en snygg header! =D

Här kan du få hjälp:

http://www.designadinblogg.se/



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela