Gratis Design 5

 

Här kommer koderna till designen som ej gick och ladda ner.

Tuvärr så lämnade du inga uppgifter, namn, epost så jag kunde kontakta dig. Så inlägget är till min anonyma läsare.

Kopiera varje stycke. Stillmallen kopierar du och klistrar in den i din egen stilmall.
Lika så med kodmallarna, Framsidan, Inläggsidan, Kategorierna, Arkivet.

Det som ni absolut INTE får göra när ni lånar dessa koderna, det är att ni INTE får ta bort Design BY ikonen samt namnet och det är bara för att jag delar med mig utav en GRATIS design till er som vill helt GRATIS.


Take it or Leave it. . . .

 


Klicka HÄR för o ladda ner designen och följ anvisningarna

Kommentarer
Postat av: E

Hej!

Jag är jätteintresserad av denna design. Men det går inte att ladda ner :( varför?

2010-10-13 @ 16:48:48
Postat av: Emma

Jag vill så gärna ha denna blogg header har redan haft de med den röda rosen från dig nu snart i 1 år.. & trivs med den,, men nu e de så at jag vill ha en ny & vill ha denna :) men till mitt problem... jag får ej fram stilmallen eller nått... skulle vara såå glad om du kunde skicka över allt till mig på mailen :)

2011-05-16 @ 21:24:25
URL: http://rosoreintealltidroda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej..

någon har gått in på min blogg & ändrat min sida.. så nu har jag ej denna header längre, hittar den inte någonstans..

skulle du kunna vara så snäll & skicka den igen...

gillar verkligen denna .. :)

2011-06-23 @ 17:34:43
URL: http://rosoreintealltidroda.blogg.se/

DROP THE LOVE HERE:

NAMN:
Kom ihåg?

MAIL:

BLOGG:


DROP THE LOVE:

Trackback
RSS 2.0