Jennys Modemix

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken, väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni hittar även bloggtips, bloggdesign och mycket mycket mer.

Pluss i kassan

Publicerad 2012-05-04 01:01:39 i BloggTips

 

Har du sett www.plusikassan.se?

Du får rabatt på allt du köper, vare sig det är böcker, musik, elektronik eller poker. Du får till och med betalt för att bli medlem på olika sidor! Du kan tjäna hundratals kronor utan att köpa någonting!

Dessutom finns det massor av erbjudanden där du kan få allt från prenumerationer och böcker till resor och kläder utan att det kostar något alls.

Det är naturligtvis helt gratis att vara medlem på Plus i kassan.

Registrera dig nu så jag får betalt, jag får 8 kr om du blir medlem! Sen tipsar du dina kompisar så får du en slant du med!

Tack på förhand!

Kommentarer

Postat av: Elin | elaofsweden.com

Publicerad 2012-05-06 09:18:25

Härligt med starka färger till våren! Tittade in på din blogg och passar på att tipsa dig om min webshop www.elaofsweden.com



elaofsweden.com hittar du kuvertväskor, handväskor, kläder och en hel del annat mys.

Postat av: C a n o n f l i c k a n s

Publicerad 2012-05-10 15:54:02

ny omgång! HAR JU BÖRJAT MED 3 VINNARE NU! visas för 100-200 läsare!

http://canonflickans.webblogg.se/2012/may/veckans-blogg-omgang-och-vinnarna.html#comment

Postat av: Ninni

Publicerad 2012-05-26 09:41:59

Vilken fin blogg du har:)Ha en härlig dag /Ninni

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

SweetnCute

I min blogg kan ni hitta allt som har med mode och göra - shoppingtips, smycken , väskor och en STOR förkärlek till SKOR. Ni kan även hitta bloggdesign hjälp & tips, ladda ner gratis bloggdesign, beställa personliga bloggdesign och mycket mycket mer

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela